Tuesday, May 11, 2010

Perniagaan | Belajar berniaga Ebay

Perniagaan Belajar berniaga Ebay

Anda mencari peluang perniagaan internet yang SEBENAR? Ingin belajar bagaimana menjalankan berniaga di ebay.

Ingin kecapi impian memiliki pendapatan 4 angka sebulan?
5 angka sebulan? Pendapatan sampingan atau tetap?

Tahukah anda semakin ramai rakyat Malaysia mula belajar berniaga ebay dengan tujuan meraih keuntungan atau pendapatan yang besar. Malah berjaya hingga mampu menjana puluhan ribu ringgit sebulan. Apakah kunci kejayaan mereka ini? Mereka melakukan KAJIAN MENYELURUH SECARA OPTIMUM UNTUK MEMILIH PRODUK YANG "HOT" UNTUK DIJUAL DI EBAY!! Ya, kajian yang berkesan adalah faktor utama kejayaan mereka. Mereka mempunyai teknik yang hebat di dalam membuat kajian PRODUK HOT!!..
Di sinilah jawapannya kerana saya akan membocorkan kepada anda rahsia bagaimana membuat kajian PRODUK HOT!! secara TOTAL dan BERKESAN yang saya gunakan selama ini. Hasil dari pengetahuan dan pengalaman ini, saya terjemahkan dalam bentuk ebook supaya memudahkan para pembaca memahami dan meneliti APAKAH TEKNIK RAHSIA MEMBUAT KAJIAN PRODUK HOT!! untuk diniagakan di ebay.

KENAPA ANDA PERLU belajar berniaga ebay? Untuk makluman anda, ebay merupakan laman membeli belah secara online, terbesar dan paling dikenali di seluruh dunia. 99.9999% transaksi yang berlaku laman web ebay boleh dipercayai!

Membuka akaun jualan di ebay adalah seperti membuka sebuah kedai di Kompleks Membeli Belah terbesar di dunia.

TERBUKTI!! Kos berniaga ebay yang amat rendah berbanding anda berniaga OFFLINE kerana traffic pembeli offline yang amat kecil dan terhad, di traffic sedia tinggi kerana anda didagangkan ke seluruh dunia!!

Setiap hari yang disenaraikan di laman web ebay mencecah lebih dari 6 juta. Terdapat pelbagai perniagaan /produk dijual seperti kesihatan, kecantikan, aksesori dan penjagaan kereta, hartanah, kereta baru dan terpakai, aksesori wanita, lelaki dan kanak-kanak, pakaian, buku, novel, DVD, permainan elektronik, gajet, telefon bimbit dan bermacam-macam produk lagi.

Setiap 13 minit sebuah pemain MP3 berjaya terjual. Manakala seutas jam tangan berjaya dijual setiap 2.2 minit!!!

Ini adalah realiti. Bukan seorang dua yang berjaya menjadikan laman web ebay sebagai lubuk emas mereka menjana pendapatan lumayan, malah telah beribu-ribu orang berjaya sejak ebay dilancarkan kepada umum pada 1998!

"PANDUAN ASAS DAN ADVANCE EBAY"



Panduan Asas dan Advance eBay ini telah saya hasilkan dengan tujuan untuk berkongsi dengan anda segala-galanya yang saya tahu mengenai cara untuk menjalankan perniagaan ebay.

Yang paling penting, bagaimana membuat kajian ADVANCE produk HOT!! secara terperinci dan optimum tidak kira anda baru sahaja bermula (NEWBIE) ataupun (EXPERT), tetapi masih lagi tidak tahu atau mahir melakukan kajian yang tepat dan berkesan untuk mengkaji produk-produk hot fizikal, digital atau dropshipper di eBay.

RAHSIA SULIT yang akan saya bongkarkan ini di mana anda boleh mengetahui JUALAN DAN PENDAPATAN HEBAT TOP-TOP SELLER di eBay seluruh dunia berdasarkan produk yang mereka jual. Sudah semestinya dengan mengetahui pendapatan dari jualan produk HOT mereka, anda juga boleh berjaya seperti mana mereka dengan hanya mengikut teknik-teknik TOP-TOP SELLER eBay di serata dunia. Ikut sahaja jejak langkah mereka, saya jamin anda pasti meraih pendapatan berlipat kali ganda!! selamat belajar berniaga ebay.




GO TO: LemongrassPenanaman serai kampungClimbing perchIkan puyu polytankPenanaman Cili PadiSayuran bendiSoal Jawab Cara menanam pokok Cili PadiPanduan menternak Ikan Talapia

No comments: